Fier op onze klanten

We willen met onze services in HR Analytics & People Development impact creëren. Geen loze beloftes, wel positieve en duurzame resultaten voor je medewerkers én je organisatie. Benieuwd naar wat we verwezenlijkt hebben bij onze klanten? 

Elke twee jaar zet de RBFA in op een uitgebreide meting van de werkbeleving. Al sinds 2021 kiezen ze Drive HR als HR analytics partner.
De algemene werkbeleving werd in kaart gebracht bij Greenyard Fresh. Er werd ingezet op work-life balance, toekomstzekerheid en communicatie. Een jaar later werd opnieuw polshoogte genomen om de gemaakte vooruitgang te beoordelen.
Euroports wou binnen hun sites verspreid over de wereld inzetten op welzijn, beleving en ervaringen op het werk. Ze kozen voor Drive HR als ideale partner om deze zaken op een betrouwbare en valide manier te meten.
Als onderdeel van het Juniorprogramma ging Drive HR aan de slag om de competenties van kandidaten te beoordelen en in kaart te brengen. Op deze manier kozen we samen de beste young potentials!
Soft skills ontwikkeling was een must voor het Bannister advocaten team. Aan de hand van een uitgebreid traject met uiterst effectieve trainingen, zorgden we ervoor dat de stof toegepast kon worden in de dagelijkse job.
Stevens Houttechniek is een Limburgse KMO dat vastberaden was om te investeren in de toekomst van hun werknemers. Door werkbeleving te bevragen en gerichte acties op te zetten, voor arbeiders en bedienden, creëerden we samen meer tevredenheid op de werkvloer.
Het welzijn van elke medewerker staat 24/7 centraal voor Het Poetsbureau. Binnen het project 'Warme Koffiehoek' zorgden we voor een plek waar consulent en poetshulp samen kunnen komen om te connecteren, zich thuis te voelen en gevoeligheden kunnen bespreken met elkaar en collega's.
Ons project met Dragintra startte vanuit een nulmeting van werkbeleving. Uit de vragenlijst kwamen concrete actiepunten, zoals werkdruk en communicatie, waar Dragintra gretig mee aan de slag ging. 6 maanden later namen we polshoogte en zagen we een significante verbetering!
Duo for a Job wou een sterke cohesie realiseren in een ambitieus maar nieuw samengesteld team. Aan de hand van Insights Discovery en een workshop met Drive HR startte Duo for a Job het leertraject naar effectieve samenwerking.
Voor Profilease is de organisatie gelijk aan de mensen die erin werken. Als snelgroeiend team was er een noodzaak om een duidelijk en uitgewerkt HR-beleid te ontwikkelen. Op deze manier zorgden we ervoor dat de 'vrielega's' de juiste omkadering, ondersteuning en groeimogelijkheden genieten.
Kwantitatief onderzoek met een vragenlijst, opgevolgd met kwalitatieve interviews bij ART op de vloer was de basis voor het opstellen van concrete acties, suggesties en prioriteiten op vlak van verbeteren van werkbeleving. ART zette in op R&R, interne communicatie en meer.
Plantyn is een educatieve uitgeverij in België en sinds enkele jaren deel van Infinitas Learning. Onze samenwerking focustte op het verhogen van de medewerkerstevredenheid en -betrokkenheid. Onze grondige analyses en empowerment van de leidinggevenden hebben geleid tot concrete acties en positieve veranderingen binnen de organisatie.
Ons traject bij RCA zette in op jezelf beter leren kennen, anderen beter leren kennen én inzetten op je gezamenlijke sterktes en verschillen om zo tot sterkere connecties en meer effectiviteit te komen als team.
Inzetten op leadership skills om zo als operationeel medewerker te ontpoppen tot kwaliteitsvol leider van je team? Dat deden ze bij Manuport. Met Drive HR begeleidden we nieuwe teamleaders in de ontwikkeling in hun nieuwe rol.
Inzetten op je medewerkers post Covid is extra van belang, en dat wist Manuchar ook! In een actie- en toekosmtgerichte survey peilden we naar thema's die het werk van de toekomst mee zouden sturen.
Het creëeren van een onboarding waar medewerkers, leidinggevende en HR de handen in elkaar slaan? Dat was de uitdaging waar we voor stonden en de verwezenlijking die we bereikten.
Inzetten op young potentials aan de hand van een vragenlijst en werkgroep om zo hun noden in kaart te brengen deden we met Friesland Campina. Het resultaat? Duidelijke doelen om op in te zetten om iedereen maximaal te laten groeien.